بازهم تجاوز گروهی در ایران، اینبار در گلپایگان وای خدای من بر سر ایران چه آمده

….گلپایگان، دومین شهر استان اصفهان است که خبر وقوع تجاوز در آن در رسانه ها منتشر می شود. پیش از این خبر تجاوز دسته جمعی عده ای مهاجم به چند زن در خمینی شهر، یک شهر دیگر استان اصفهان، در رسانه های ایران بازتاب گسترده ای پیدا کرده بود.

صدای آمریکا: رسانه های ایران از وقوع تجاوز در شهرستان گلپایگان، واقع در استان اصفهان خبر می دهند.

خبرگزاری ایسنا، به نقل از محمد حسن دانشور، فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان نوشته است در دو ماه گذشته، ۷ مورد تجاوز در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان، به زمان دقیق وقوع موارد تجاوز و جزئیات آن اشاره ای نکرده است.

او در عین حال گفته است در گلپایگان، ۴۰ بسیجی «داوطلب»، وظیفه دارند به زنان «بد پوشش»، «تذکر لسانی» دهند و از زنانی که «حجاب کامل اسلامی» دارند، تقدیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان همچنین گفته است با «سگ گردان ها» و زنان دوچرخه سوار در شهر برخورد می شود.

در هفته های اخیر، گلپایگان، دومین شهر استان اصفهان است که خبر وقوع تجاوز در آن در رسانه ها منتشر می شود. پیش از این خبر تجاوز دسته جمعی عده ای مهاجم به چند زن در خمینی شهر، یک شهر دیگر استان اصفهان، در رسانه های ایران بازتاب گسترده ای پیدا کرده بود.

در آن واقعه، مهاجمان به یک مهمانی خانوادگی در یک باغ خمینی شهر حمله کردند و پس از حبس کردن مردان، به زنان تجاوز کردند.

انتشار خبر تجاوز به زنان در خمینی شهر و برخی دیگر از شهرها و روستاهای ایران، باعث اعتراض برخی از کارشناسان منتقد به عملکرد نیروی انتظامی و قوه قضاییه جمهوری اسلامی شده است.

این در حالی است که مقامات قضایی و انتظامی، خواستار عدم انتشار اخبار تجاوز های جنسی در شهر ها و روستاهای ایران شده اند.

آیت الله لاریجانی، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی پس از انتشار خبر تجاوز چندین نفر به یک زن در یک روستای کاشمر، واقع در استان خراسان رضوی، در تلویزیون دولتی ایران گفت:« به رسانه ها توصیه می کنم به مسائل تجاوز به عنف دامن نزنند.»

موارد تجاوز در گلپایگان، تجاوز دسته جمعی در خمینی شهر، تجاوز به یک پزشک خانواده در روستایی در استان گلستان و قتل دختری دیگر پس از تجاوز در یک جنگل همین استان، و همچنین تجاوز گروهی به زنی در یک گندمزار کاشمر، از جمله اخباری است که اخیرا در صفحات اجتماعی و حوادث روزنامه های ایران منتشر شده است.

مقامات قضایی و انتظامی ایران، بعضا با مقصر دانستن قربانی ها، نوع پوشش آنان را علت مورد تجاوز قرار گرفتن عنوان کرده اند. اما برخی از کارشناسان با رد این موضوع، سیاست های تفکیک جنسیتی و محدودیت های ایجاد شده توسط حکومت را در بروز این وقایع دخیل می دانند.

دربارهٔ seyedezatollahrashmi

فعال سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی خونخوار

Posted on جون 28, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 10 دیدگاه.

  1. با سلام دوست عزیز حدود 60 روز پیش در آزمون استخدامی شرکت گاز در پارس جنوبی شرکت کردم که امروز نتایج ازمون آمد از بین 30 هزار نفری که شرکت کردند فقط 700 نفر از افراد سهمیه دار را قبول کرده اند می خواستم اگر می توانید این لینک را در بالاترین مطرح کنید تا لااقل صدایمان را بعضی ها بشنوند!!
    خیلی ممنون
    http://karyab57.com/2011/06/28/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9/

  2. ای بر پدر خمینی هندی زاده و خامنه ای جاکش لعنت…ایران رو به کجا رسوندن….!!!!

  3. حالا دیگه واقعا ایران داره کاملا اسلامی میشه . اسلام ناب محمدی

  4. دقیقا به خاطر تفکیک بیش از حد جنسی

    بابا کنار دریا توی اون غرب کافر ساری کافر پرور لخت راه میرن ازین خبرا هم نیست

  5. شورش طبقه فرو دست عليه بالا دستي‌ها. اين علت اصلي است. فاصله طبقاتي بالا. فقر و مسايل مرتبط.

بیان دیدگاه