مشایی: رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و آن را از طریق رهبری پیگیری می کنم

1znwihj

مشایی گفت: من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق رهبری پیگیر خواهم بود.

اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که واکنش شما در قبال رد صلاحیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چیست، گفت: من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق  رهبری پیگیر خواهم بود.

وی افزود: انشالله از این طریق این مشکل حل خواهد شد.

این کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته من خودم هنوز خبر رد صلاحیت خود را نشنیده ام، اما برخی از دوستان به من اطلاع داده اند که تلویزیون اسم من را جزو کاندیداهای تایید صلاحیت شده ذکر نکرده است.

مشایی درباره این که چگونه با رهبری در این‌باره رایزنی حواهید کرد، اظهار داشت: در حال فکر کردن به این مساله هستم و بزودی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

دربارهٔ seyedezatollahrashmi

فعال سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی خونخوار

Posted on مه 22, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

