نوه ایت الله خمینی: صدای هایده و مهستی را دوست دارم و سریال حریم سلطان را نگاه می کنم

زهرا اشراقی نوه آیت الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی، همسر محمدرضا خاتمی، دبیرکل حزب مشارکت و برادر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی است

نوه ایت الله خمینی: صدای هایده و مهستی را دوست دارم و سریال حریم سلطان را نگاه می کنم

بخش فارسی سایت شرق الاوسط با زهرا اشراقی نوه آیت الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی همسر محمدرضا خاتمی، دبیرکل حزب مشارکت و برادر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی گفتگویی ترتیب داده است.

زهرا اشراقی در بخشی از گفتگوی خود با بخش فارسی الشرق الاوسط گفته است:» من مخالف هرگونه گشت ارشاد هستم چون معتقدم اینگونه اقدامات دردی را دوا نمی کند. تا وقتی این قانون هست باید به این قانون اعتراض کرد و نه به صورت موردی و مصادیق. کل قانون گشت ارشاد باید از میان برداشته شود. «

وی تصریح کرده است: «در ایران بسیاری از چیزها از جمله حجاب قانون محکمی وجود ندارد. من نمی توانم این موضوع را رد کنم. هر چیزی در جمهوری اسلامی ممکن است رخ بدهد. حتی زمانی می گفتند مصلحت نظام را که تشکیل دادند بر همین اساس بود. مثلا یک زمانی حج را تعطیل کردند، مصلحت نظام این بود که امر واجبی مثل حج را تعطیل کنند.»

وی در پاسخ به این سئوال که» ایا شما در خانه ماهواره هم دارید؟» گفته است:»بله دارم.»

زهرا اشراقی ضمن بیان اینکه از طریق ماهواره «معمولا ان بی سی رو می بینم که آخرین فیلم های هالیوود رو پخش می کند» تاکید کرده است:»سریال حریم سلطان را هم می بینم.»

او در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه «به صدای خواننده های زن گوش نمی دید؟» گفته است:»
چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده. مثلا “علی ای همای رحمت” هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگهای جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.»

دربارهٔ seyedezatollahrashmi

فعال سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی خونخوار

Posted on اکتبر 14, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

