خامنه ای حرامزاده مملکت را به این روز انداخت؛ بخوانید

سایت موسوم به «دیپلماسی ایرانی»: شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات باشگاه نفت، فارغ التحصیلان دانشکده صنعت نفت در جلسه ای با حضور بیژن نامدار زنگنه یاد و نام شهید تندگویان را با حضور خانواده وی گرامی داشتند.

به گزارش خرداد، وزیر نفت دولت یازدهم طی سخنانی در این جلسه با انتقاد از تهمت زنی ها و بداخلاقی های سیاسی، آن را در راستای منویات و خواست شهدا و خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی ندانست و تصریح کرد: طوری اقدام کنیم که هر ایرانی افتخار کند به ایرانی بودنش.

زنگنه با اشاره به تاثر رئیس جمهور پیرامون یک رویداد ناگوار گفت: چند روز پیش آقای روحانی گفتند که من خیلی متاثر شدم. ایشان گفت یکی از وزیران پیشین آمد پیش من و به من گفت که من رفتم امارات و خواهش کردم و یک مقدار پول از آنها گرفتم و آوردم ایران. آقای روحانی گفتند ایشان وقتی که رفتند من نشستم و گریه کردم که کشور ما به کجا رسیده که وزیر ما باید برود و از یک شیخ اماراتی خواهش کند که چهار قران پول به ما بدهد برای امور جاری کشور.

دربارهٔ seyedezatollahrashmi

فعال سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی خونخوار

Posted on نوامبر 4, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. ۱ دیدگاه.

  1. کیر تو کس ننت رشمه ای

    حرومزاده خودتی اون ننهی حروم زادت!حیف درد زایماان ننت که تورو بدنیا آورد!حیف سگ که ننتو گایید!

    زنده باد اسلام
    زنده باد رهبر

پاسخی بگذارید

